هک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هک
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1393
بازدید : 52
نویسنده : sohil

من میتونم بایه کار خیلی عالی برای تیم شما سکه و الماس هک کنم

 

فقط کافی است رمز و ایمیل مستر90 خودتونو تو قسمت نظرات به صورت خصوصی(برای امنیت تیمتون) برام بفرستین

تا 100تا الماس و مقدار10000000سکه براتون هک کنم

پس

رمز

+

ایمیل

=

ثروتمندی

 

 

 

 

من خودم 2تا تیم ثروتمند دارم پس هیچ احتیاجی به تیم شما ندارم که بدزدم

پس کافی است اعتماد کنین

 

لطفا تیم های زیر 200 امتیاز نظر ندن 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: